Jaarrekening 2020

Ondanks de coronamaatregelen, die zeker ook op onze dienstverlening effect hebben gehad, zijn we in staat geweest om de dienstverlening op veel fronten voort te zetten. Daarnaast zijn we ook doorgegaan met diverse ontwikkelingen om onze dienstverlening te verbeteren. De meest in het oog springende is de opening van de nieuwe publiekshal, waarbij geïnvesteerd is in een huiselijke en professionele uitstraling en gewerkt wordt met de nieuwste technieken zoals geautomatiseerde documentherkenning en gezichtsherkenning. Ook zichtbaar zijn de inspanningen die we hebben getroffen met de actualisatie en inrichting van onze website volgens het toptaken-principe. Daarnaast is gewerkt aan het verbeteren van de toegankelijkheid van onze website. In onze toegankelijkheidsverklaring staat waar we aan voldoen en welke acties we in 2021 gaan ondernemen. Daarnaast is ook achter de schermen gewerkt aan verdere digitalisering en zaakgericht werken. Een belangrijke voorwaarde om in de toekomst meer (persoonlijke) dienstverlening te kunnen bieden. Tot slot is in het najaar van 2020 een start gemaakt met het actualiseren van de dienstverleningsvisie.