2.1 Verkeer en vervoer | Voordelen | Nadelen | I/S |
- De kosten voor de bovenwijkse complexen Spoorzone en Afslag 38 overstegen de raming. De overschrijdingen ( € 979.000 voor de Spoorzone en € 22.000 voor Afslag 38) worden gedekt uit de specifieke bestemmingsreserves voor deze complexen. Daar staat tegenover dat een deel van de ontvangen SPODO-subsidie niet ingezet hoefde te worden voor de Spoorzone. Dit voordeel (€ 2.360.000) is toegevoegd aan de bestemmingsreserve. De verrekeningen met deze reserves zijn verantwoord op het taakveld "mutaties reserves". |
2.360 |
1.001 |
I |
Totaal | 3.010 | 1.001 |
2.5 Openbaar vervoer |
Voordelen | Nadelen | I/S |
- Afgelopen jaar is gestart met het uitvoeren van een studie naar welke acties moeten worden ondernomen om mobiliteit op maat te organiseren voor alle inwoners in Overbetuwe. (Zie ook speerpunt 12). De afronding hiervan loopt door in 2020. Dit leidt tot een voordeel van € 60.000. Op het taakveld "mutaties reserves" is de lagere onttrekking aan de Algemene Reserve verantwoord.
|
60 |
I I I |
|
Totaal | 120 | 0 |