1. Blz. 1 Jaarstukken 2021
    1. Blz. 2 Programma’s
      1. Blz. 3 Inleiding / Jaarrekening in één oogopslag
        1. Blz. 4 Jaarrekening in een oogopslag
      2. Blz. 5 Analyse rekeningresultaat 2021 en structurele doorwerking naar 2022
        1. Blz. 6 Analyse rekeningresultaat en structurele doorwerking naar 2021
      3. Blz. 7 Bestemming rekeningresultaat
        1. Blz. 8 Bestemming rekeningresultaat
      4. Blz. 9 Programma 1 Openbare orde en veiligheid
        1. Blz. 10 Toelichting
        2. Blz. 11 Beleidsnota's
        3. Blz. 12 Wat hebben we in 2021 gerealiseerd en welke activiteiten zijn daarvoor verricht?
          1. Blz. 13 Uitvoeringsagenda 2018-2022
            1. Blz. 14 10. Handhaving
            2. Blz. 15 11. Openbare orde en veiligheid
        4. Blz. 16 Wat heeft het programma Openbare orde en veiligheid gekost?
        5. Blz. 17 Verbonden partijen
        6. Blz. 18 Beleidsindicatoren
      5. Blz. 19 Programma 2 Verkeer, vervoer en waterstaat
        1. Blz. 20 Toelichting
        2. Blz. 21 Beleidsnota's
        3. Blz. 22 Wat hebben we in 2021 gerealiseerd en welke activiteiten zijn daarvoor verricht?
          1. Blz. 23 Uitvoeringsagenda 2018-2022
            1. Blz. 24 12. Mobiliteit
            2. Blz. 25 13. Optimale verbindingen tussen kernen
            3. Blz. 26 33. Verbeteren Infrastructuur Elst Noord
            4. Blz. 27 34. Stationsomgeving Zetten-Andelst
            5. Blz. 28 52. Rehabilitatie Vogelenzang Elst
            6. Blz. 29 53. Vervanging wegdekken Poort van Midden Gelderland
        4. Blz. 30 Wat heeft het programma Verkeer, vervoer en waterstaat gekost?
        5. Blz. 31 Toelichting op afwijkingen groter dan € 100.000.
      6. Blz. 32 Programma 3 Economische zaken
        1. Blz. 33 Toelichting
        2. Blz. 34 Beleidsnota's
        3. Blz. 35 Wat hebben we in 2021 gerealiseerd en welke activiteiten zijn daarvoor verricht?
          1. Blz. 36 Uitvoeringsagenda 2018-2022
            1. Blz. 37 15. Economisch Uitvoeringsprogramma
        4. Blz. 38 Wat heeft het programma Economische zaken gekost?
        5. Blz. 39 Toelichting op afwijkingen groter dan € 100.000.
        6. Blz. 40 Verbonden partijen
        7. Blz. 41 Beleidsindicatoren
      7. Blz. 42 Programma 4 Onderwijs
        1. Blz. 43 Toelichting
        2. Blz. 44 Wat hebben we in 2021 gerealiseerd en welke activiteiten zijn daarvoor verricht?
          1. Blz. 45 Uitvoeringsagenda 2018-2022
            1. Blz. 46 17. Doorlopende leerlijn
            2. Blz. 47 37. Huisvesting OBC
            3. Blz. 48 61. De Meeuwenberg
        3. Blz. 49 Wat heeft het programma Onderwijs gekost?
        4. Blz. 50 Toelichting op afwijking groter dan € 100.000.
        5. Blz. 51 Beleidsindicatoren
      8. Blz. 52 Programma 5 Cultuur, sport en recreatie
        1. Blz. 53 Toelichting
        2. Blz. 54 Beleidsnota's
        3. Blz. 55 Wat hebben we in 2021 gerealiseerd en welke activiteiten zijn daarvoor verricht?
          1. Blz. 56 Uitvoeringsagenda 2018-2022
            1. Blz. 57 18. Sportnota
            2. Blz. 58 19. Uitvoering nota Kunst, cultuur en Erfgoed
            3. Blz. 59 20. Nota toerisme en recreatie
            4. Blz. 60 31. Nieuwbouw Multifunctioneel Sportcentrum te Elst
            5. Blz. 61 36. Landschapspark De Danenberg
            6. Blz. 62 41. Visie op bibliotheek
        4. Blz. 63 Wat heeft het programma Cultuur, sport en recreatie gekost?
        5. Blz. 64 Toelichting op afwijkingen groter dan € 100.000.
        6. Blz. 65 Verbonden partijen
        7. Blz. 66 Beleidsindicatoren
      9. Blz. 67 Programma 6 Sociale voorzieningen en maatschappelijke dienstverlening
        1. Blz. 68 Toelichting
        2. Blz. 69 Beleidsnota's
        3. Blz. 70 Wat hebben we in 2021 gerealiseerd en welke activiteiten zijn daarvoor verricht?
          1. Blz. 71 Uitvoeringsagenda 2018-2022
            1. Blz. 72 03. Passende inrichting sociaal domein
            2. Blz. 73 05. Participatie
            3. Blz. 74 06. Armoedebeleid
            4. Blz. 75 21. Wanmolen
            5. Blz. 76 25. MFC Valburg
            6. Blz. 77 26. MFC Herveld
        4. Blz. 78 Wat heeft het programma Sociale voorzieningen en maatschappelijke dienstverlening gekost?
        5. Blz. 79 Toelichting op afwijkingen groter dan € 100.000.
        6. Blz. 80 Verbonden partijen
        7. Blz. 81 Beleidsindicatoren
      10. Blz. 82 Programma 7 Volksgezondheid en milieu
        1. Blz. 83 Toelichting
        2. Blz. 84 Beleidsnota's
        3. Blz. 85 Wat hebben we in 2021 gerealiseerd en welke activiteiten zijn daarvoor verricht?
          1. Blz. 86 Uitvoeringsagenda 2018-2022
            1. Blz. 87 02. Routekaart duurzaamheid 2017-2020
            2. Blz. 88 55. Milieustraat
        4. Blz. 89 Wat heeft het programma Volksgezondheid en milieu gekost?
        5. Blz. 90 Toelichting op afwijkingen groter dan € 100.000.
        6. Blz. 91 Verbonden partijen
        7. Blz. 92 Beleidsindicatoren
      11. Blz. 93 Programma 8 Ruimtelijke ordening en volkshuisvesting
        1. Blz. 94 Toelichting
        2. Blz. 95 Beleidsnota's
        3. Blz. 96 Wat hebben we in 2021 gerealiseerd en welke activiteiten zijn daarvoor verricht?
          1. Blz. 97 Uitvoeringsagenda 2018-2022
            1. Blz. 98 01. Omgevingswet
            2. Blz. 99 09. Woonagenda
            3. Blz. 100 14. Knoop 38
            4. Blz. 101 22. Dorpshart Heteren
            5. Blz. 102 23. Dorpshart Oosterhout
            6. Blz. 103 24. Dorpshart Driel
            7. Blz. 104 28. Land van Tap
            8. Blz. 105 30. Elst Centraal
            9. Blz. 106 38. Schil Zetten/Hemmen
            10. Blz. 107 39. Wonen onder hoogspanningskabels
            11. Blz. 108 58. Herinrichting ’t Fort
        4. Blz. 109 Wat heeft het programma Ruimtelijke ordening en volkshuisvesting gekost?
        5. Blz. 110 Toelichting op afwijkingen groter dan € 100.000.
        6. Blz. 111 Verbonden partijen
        7. Blz. 112 Beleidsindicatoren
      12. Blz. 113 Programma 9 Financiën en bedrijfsvoering
        1. Blz. 114 Toelichting
        2. Blz. 115 Beleidsnota's
        3. Blz. 116 Wat hebben we in 20201 gerealiseerd en welke activiteiten zijn daarvoor verricht?
          1. Blz. 117 Uitvoeringsagenda 2018-2022
            1. Blz. 118 42. Klantgerichte dienstverlening bij uitvoerende taken
            2. Blz. 119 43. Strategisch HR beleid
            3. Blz. 120 45. Professionele bedrijfsvoering/optimale procesinrichting
            4. Blz. 121 46. Optimale informatievoorziening
            5. Blz. 122 48. AO/IB (administratieve organisatie / interne financiële beheersing) uitwerken
            6. Blz. 123 49. Nota risicomanagement uitwerken
            7. Blz. 124 50. Financiën: goed rentmeesterschap
        4. Blz. 125 Wat heeft het programma Financiën en bedrijfsvoering gekost?
        5. Blz. 126 Toelichting op afwijkingen groter dan € 100.000.
      13. Blz. 127 Programma 10 Algemeen bestuur
        1. Blz. 128 Toelichting
        2. Blz. 129 Wat hebben we in 2021 gerealiseerd en welke activiteiten zijn daarvoor verricht?
          1. Blz. 130 Uitvoeringsagenda 2018-2022
            1. Blz. 131 08. Kerngericht werken
            2. Blz. 132 60. Versterking Regio Arnhem Nijmegen
        3. Blz. 133 Wat heeft het programma 10 Algemeen bestuur gekost?
        4. Blz. 134 Verbonden partijen
      14. Blz. 135 Algemene dekkingsmiddelen, VPB, onvoorzien en mutaties reserves
        1. Blz. 136 Algemene dekkingsmiddelen, VPB en onvoorzien
        2. Blz. 137 Toelichting Algemene dekkingsmiddelen, VPB en onvoorzien
        3. Blz. 138 Mutaties reserves per programma
    2. Blz. 139 Paragrafen
      1. Blz. 140 I. Lokale lasten
        1. Blz. 141 Inleiding
        2. Blz. 142 Het beleidskader van de lokale heffingen
        3. Blz. 143 Lokale lastendruk
        4. Blz. 144 De kostendekking
      2. Blz. 145 II. Weerstandsvermogen
        1. Blz. 146 Algemeen
        2. Blz. 147 Weerstandsvermogen
        3. Blz. 148 Kengetallen
      3. Blz. 149 III. Onderhoud kapitaalgoederen
        1. Blz. 150 Inleiding
        2. Blz. 151 Welke afspraken zijn over het onderhoud van de kapitaalgoederen gemaakt?
        3. Blz. 152 Kwaliteitsniveaus
        4. Blz. 153 In plannen vastgelegde kwaliteitsniveaus van het onderhoud
        5. Blz. 154 Financiële consequenties
      4. Blz. 155 IV. Financiering
        1. Blz. 156 Paragraaf financiering
      5. Blz. 157 V. Bedrijfsvoering
        1. Blz. 158 Bedrijfsvoering algemeen
        2. Blz. 159 Personeel en organisatie
        3. Blz. 160 Inkoop
        4. Blz. 161 Communicatie
        5. Blz. 162 Informatievoorziening
        6. Blz. 163 Juridisch
      6. Blz. 164 VI. Verbonden partijen
        1. Blz. 165 Inleiding
        2. Blz. 166 Financieel overzicht
        3. Blz. 167 Verbonden parijen
          1. Blz. 168 VP Gemeenschappelijke regelingen
            1. Blz. 169 VP 01. Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden (VGGM)
            2. Blz. 170 VP 02. Omgevingsdienst Regio Arnhem (ODRA)
            3. Blz. 171 VP 03. Parkorganisatie (Park Lingezegen)
            4. Blz. 172 VP 04. Modulaire Gemeenschappelijke Regeling Sociaal Domein regio Centraal Gelderland te Arnhem
            5. Blz. 173 VP 05. Samenwerkingsverband Euregio Rijn-Waal
            6. Blz. 174 VP 06. Recreatieschap Over-Betuwe
            7. Blz. 175 VP 07. Vervoersorganisatie Arnhem Nijmegen (VAN)
            8. Blz. 176 VP 08. Gemeenschappelijke regeling Regio Arnhem Nijmegen (Groene metropoolregio).
          2. Blz. 177 VP Vennootschappen en coöperaties
            1. Blz. 178 VP 09a. Commandiet Westeraam B.V. te Elst
            2. Blz. 179 VP 09b. GEM Westeraam Beheer B.V. te Elst
            3. Blz. 180 VP 09c. GEM Westeraam Elst C.V. te Elst
            4. Blz. 181 VP 10. Ondernemerscentrum De Schalm B.V. te Andelst/Valburg
            5. Blz. 182 VP 11. Bank Nederlandse Gemeenten N.V. te Den Haag
            6. Blz. 183 VP 12. Vitens N.V. te Zwolle
          3. Blz. 184 VP Stichtingen en verenigingen
            1. Blz. 185 VP 13. Stichting Samenwerkingsverband Glasvezelnetwerk Arnhem (SSGA)
        4. Blz. 186 VP Overige verbonden partijen
      7. Blz. 187 VII. Grondbeleid
        1. Blz. 188 Grondbeleid
        2. Blz. 189 1. Verloop boekwaarde
        3. Blz. 190 2. Resultaat 2021
        4. Blz. 191 3. De te verwachten resultaten van de actieve complexen in exploitatie
        5. Blz. 192 4. Algemene toelichting
      8. Blz. 193 VIII. Corona
        1. Blz. 194 Algemeen
        2. Blz. 195 Wat hebben we gedaan in 2021?
        3. Blz. 196 Corona lasten en baten in 2021
        4. Blz. 197 Coronarisico's
        5. Blz. 198 Rapportage kosten coronacrisis Overbetuwe
    3. Blz. 199 B. JAARREKENING
      1. Blz. 200 Grondslagen voor waardering en resultaatbepaling
        1. Blz. 201 Grondslagen voor waardering en resultaatbepaling
      2. Blz. 202 Overzicht van baten en lasten
        1. Blz. 203 Overzicht van baten en lasten
      3. Blz. 204 Toelichting overzicht van baten en lasten
        1. Blz. 205 Analyse verschillen per taakveld
      4. Blz. 206 Analyse begrotingsrechtsmatigheid
        1. Blz. 207 Analyse begrotingsrechtsmatigheid
      5. Blz. 208 Overzicht aanwending onvoorzien
        1. Blz. 209 Overzicht aanwending onvoorzien
      6. Blz. 210 Overzicht incidentele baten en lasten
        1. Blz. 211 Overzicht incidentele baten en lasten
      7. Blz. 212 Overzicht structurele toevoegingen en onttrekkingen aan reserves
        1. Blz. 213 Overzicht structurele toevoegingen en onttrekkingen aan reserves
      8. Blz. 214 WNT
        1. Blz. 215 WNT
      9. Blz. 216 Balans
        1. Blz. 217 Balans
      10. Blz. 218 Toelichting op de balans
        1. Blz. 219 Immateriële vaste activa
        2. Blz. 220 Materiële vaste activa
        3. Blz. 221 Financiële vaste activa
        4. Blz. 222 Voorraden
        5. Blz. 223 Uitzettingen rentetypische looptijd korter dan 1 jaar
        6. Blz. 224 Overlopende activa
        7. Blz. 225 Eigen vermogen
        8. Blz. 226 Voorzieningen
        9. Blz. 227 Vaste schulden
        10. Blz. 228 Overlopende passiva
        11. Blz. 229 Waarborgen en garanties
        12. Blz. 230 Niet uit de balans blijkende verplichtingen
      11. Blz. 231 Gebeurtenissen na balansdatum
        1. Blz. 232 Gebeurtenissen na balansdatum
    4. Blz. 233 C. BIJLAGEN
      1. Blz. 234 I. Lijst met gebruikte afkortingen
        1. Blz. 235 Lijst met gebruikte afkortingen
      2. Blz. 236 II. Specificatie onttrekkingen Algemene Reserve
        1. Blz. 237 Specificatie onttrekkingen algemene reserve
      3. Blz. 238 III. Voortgang onderzoeken Rekenkamercommissie (RKC)
        1. Blz. 239 Voortgang onderzoeken Rekenkamercommissie (RKC)
      4. Blz. 240 IV. Overzicht SISA
        1. Blz. 241 Overzicht SISA
      5. Blz. 242 V. Controleverklaring
        1. Blz. 243 Controleverklaring
    5. Activiteiten
    6. Zoeken
    7. Publicatie bijlagen
    8. Contact
    9. PrivacyStatement
    10. Sitemap