Onze inwoners verwachten steeds meer digitale dienstverlening die op elkaar is afgestemd. Deze dienstverlening moet begrijpelijk en transparant zijn, en we moeten als gemeente makkelijk bereikbaar en aanspreekbaar zijn. We zijn aan de slag gegaan om de toegang tot diensten en producten te verbeteren en werken ook de komende jaren hieraan verder. We werken daarbij meer op basis van data, procesgericht en digitaal zodat we onze dienstverlening verder kunnen ontwikkelen en een meer dienstbare overheid zijn.
Programma 6. Informatie en kennissamenleving
Beleidsnota's
Terug naar navigatie - Programma 6. Informatie en kennissamenleving - Beleidsnota'sLokaal beleid:
Informatiebeleid 2021-2025
Moties en amendementen:
Motie Maak raadsinformatie c.q. bestuurlijke informatie goed en eenvoudig vindbaar, doorzoekbaar en toegankelijk
Motie goede leesbaarheid openbare mededelingen
Wat hebben we in 2023 gerealiseerd en welke activiteiten zijn daarvoor verricht?
Terug naar navigatie - Programma 6. Informatie en kennissamenleving - Wat hebben we in 2023 gerealiseerd en welke activiteiten zijn daarvoor verricht?Wat heeft het programma Informatie en kennissamenleving gekost?
Terug naar navigatie - Programma 6. Informatie en kennissamenleving - Wat heeft het programma Informatie en kennissamenleving gekost?Met dit programma zijn geen financiële middelen gemoeid. Deze maken onderdeel uit van het taakveld dat bij programma 7 is ondergebracht.