Nieuwe investeringen 2026-2029 | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nr. | Omschrijving | Jaar | Bruto inv. | Reserves | Derden / | Netto inv. | ||||
uitv. | eenmalig | e.d. | grondexpl. | eenmalig | ||||||
Programma 1. Duurzame en gezonde samenleving | ||||||||||
1. | Nieuwbouw zwembad en overdekte sportaccommodatie | |||||||||
a. | Investeringsbedrag 2026 | 2026 | 13.000.000 | 13.000.000 | ||||||
b. | Investeringsbedrag 2027 | 2027 | 13.850.000 | 13.850.000 | ||||||
2. | Nieuwbouw zwembad Zetten | |||||||||
a. | Investeringsbedrag 2026 | 2026 | 400.000 | 400.000 | ||||||
b. | Investeringsbedrag 2027 | 2027 | 3.500.000 | 3.500.000 | ||||||
c. | Investeringsbedrag 2028 | 2028 | 3.500.000 | 3.500.000 | ||||||
Programma 2. Leefbare en bereikbare samenleving | ||||||||||
3. | Nieuwbouw brandweergarage Oosterhout | |||||||||
a. | Investeringsbedrag 2026 | 2026 | 1.680.000 | 1.680.000 | ||||||
4. | Ambitie Boven-Linge | |||||||||
b. | Jaarschijf 2026 | 2026 | 250.000 | 250.000 | ||||||
Programma 3. Interactie met de samenleving | ||||||||||
- | ||||||||||
Programma 4. Inclusieve en participatiesamenleving | ||||||||||
- | ||||||||||
Programma 5. Werkende en lerende samenleving | ||||||||||
5. | Nieuwbouw De Meeuwenberg | |||||||||
a. | 1e inrichting nieuwbouw | 2026 | 59.000 | 59.000 | ||||||
6. | Nieuwbouw Lyceum Elst | |||||||||
a. | 1e inrichting nieuwbouw | 2027 | 884.000 | 884.000 | ||||||
7. | Tijdelijke huisvesting DS van Lingeschool | |||||||||
b. | Aankoop grond | 2026 | 600.000 | 600.000 | ||||||
8. | Nieuwbouw PO-school Westeraam | |||||||||
a. | Aankoop grond | 2026 | 466.000 | 466.000 | ||||||
b. | Investeringsbedrag onderwijsdeel | 2027 | 5.214.000 | 5.214.000 | ||||||
c. | Investeringsbedrag kinderopvangdeel | 2027 | 940.000 | 940.000 | ||||||
Programma 6. Informatie en kennissamenleving | ||||||||||
- | ||||||||||
Programma 7. Financiën en bedrijfsvoering | ||||||||||
- | ||||||||||
Programma 8. Algemeen bestuur | ||||||||||
- | ||||||||||
Totalen | 44.343.000 | 0 | 0 | 44.343.000 | ||||||