Begroting 2025

In 2025 versterken we het digitaal en procesmatig werken door de ingebruikname van een nieuw zaaksysteem. Hieraan gekoppeld is de ingebruikname van de gekwalificeerde elektronische handtekening, waarmee processen volledig digitaal en daarmee efficiënter en gebruiksvriendelijker kunnen worden afgehandeld. 
 
We gaan in 2025 verder door met het implementeren van Microsoft 365. Zo kunnen we meer digitaal en op een archiefwaardige wijze samenwerken, zowel intern als extern, bijvoorbeeld met ketenpartners. 
 
Tot slot versterken we het digitale toegangsbeleid. Dit laatste zorgt ervoor dat alleen de juiste mensen op de juiste plaatsen kunnen komen in applicaties of systemen en daar de juiste dingen kunnen zien of doen. Ook gaan we verder met de professionalisering van functioneel beheerders en daarbij borgen we de veiligheid van onze informatie en verkleinen we onze bedrijfsrisico's. 

Resultaat 

Een systeem inrichten waarin wij op een veilige en archiefwaardige manier samenwerken met inwoners, ondernemers en andere externe partijen

Nieuw zaaksysteem in gebruik nemen

Elektronische handtekening in gebruik nemen